24.2.12

D.i.Y bag

Design Sponge tutorial
Between The Lines tutorial
My Eva Foreva tutorial

Sama nie mam pojęcia jak używać maszyny do szycia, próbowałam raz albo może dwa...dlatego te tutoriale nie są do końca dla mnie. Dzisiaj jednak spotykam się z koleżnką, która szycie na maszynie ma opanowane i w planach mamy uszycie dużej prostej czarnej torby (mam tylko nadzieję, że nie skończy się na piciu dużej czarnej kawy...)

I don't know how to sew but I'm meeting a friend today and she will help me to sew a big black tote, I just hope this meeting will not turn into big black coffee drinking...

4 comments:

  1. Ostatnio Dag / dagbydag.com pisała o takich torbach, niestety wyjątkowo drogich, a tu taka niespodzianka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) i dzięki za linka, bo nie znałam tego bloga!

      Delete
  2. Dacie radę,
    próbujcie aż do skutku:)
    Fajna jest ta z czarnego denimu.

    ReplyDelete
  3. brązowy worek rewelka :) jutro uruchamiam potwora hahah ( maszyne)

    ReplyDelete